Garantie reparatie
Wanneer een defect binnen de garantieperiode ontstaat is de kans groot dat het gratis gerepareerd wordt. Oneigenlijk gebruik en/of moedwillige schade vallen in principe niet binnen de garantie. Dit bepaalt niet Leeborent, maar de fabrikant/importeur van het product. Bij twijfel sturen wij het product altijd naar de fabrikant/importeur die beslist of een reparatie binnen de garantiebepalingen valt. Let op: Lampen kabels en batterijen vallen niet onder de garantie.
Na het verstrijken van de garantietermijn hanteren wij altijd eenzelfde werkwijze:
Hoe gaat dit in zijn werk?
- U levert uw defecte product in, of laat het door ons halen.
- Hierna starten wij met de reparatie, wij zullen alles tot €200,- ex. btw repareren. Mochten de kosten hoger liggen, dan nemen wij contact met u op over de te verwachten reparatieduur en kosten. Hierop beslist u of u het product wilt laten repareren of niet.
- Bij het niet repareren zal onze technische dienst wel onderzoek kosten in rekening brengen en of in overleg met u dit product milieu bewust afvoeren.
Gedurende de tijd dat uw product gerepareerd wordt kunt u tegen gereduceerd tarief, gebruik maken van vervangingsmateriaal uit onze verhuur voorraad.
Apparatuur wat stuk gaat binnen het garantietermijn, nemen wij alleen aan als de desbetreffende apparatuur bij ons is aangeschaft.
Altijd een helder en duidelijk advies vooraf.
Wilt u meer weten over de mogelijkheden van reparatie en welke merken wij kunnen repareren?
Neem dan contact met ons op of bel +31204976834 dagelijks van 9:00 tot 18:00.
Kunt u niet zolang wachten ? Stel ons een vraag Telefoon / WhatsApp: +31204976834 +31654664447